عن سبب الحملة
قصتي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا اهل الخير انا شاب ٢٩ سنه اعزب علي ديون كثيره من بعد ما اخويا الكبير اتوفي الله يرحمه بعد صراع مع المرض الخبيث وانا اعول ابوي القعيد وامي لانهم كبار في السن معاشات انا بعتزر من كلامي بس الدنيا صعبه عليا والظروف الي انا فيها ربنا ما يوريها لحد انا معايا شهادات عليا لكن مفيش عمل بالشهادات وانا اعمل في صيدليه ١٨ ساعه بس الحمد لله علي كل شئ امانه لو حد يعرف يساعدني او يعرف حد مقتدر يتواصل معايا اكون شاكر له وادعو الله ان يكون في عوني وعون كل محتاج ده حساب لي لل يقدر يساعدني يا اهل الخير https://airtm.me/mrtawil2025