عن سبب الحملة
قصتي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا اهل الخير والكرام انا اسمي محمود شاب اعزب ٢٩ سنه عليا ديون من بعد ما اخوي الكبير اتوفي الله يرحمة بالمرض الخبيث وانا اعول ابوي القعيد وامي وهما معاشات كبار في السن وقاعدين في بيت ورث ليس ملك وانا حاليا امر بظروف صعبه ما يعلم بها الا الله انا حاصل علي شهادات عليا لكن لا اعمل بها بسبب الظروف البلد الي انا فيها والوسايط انا اعمل في صيدليه ١٦ ساعه في اليوم علسان اعرف اسد الديون واصرف في البيت وامر بضغوط نفسيه وحياتيه لدرجة فكرت بالانتحار بس بقول الحمد لله علي كل شئ وبستغفر ربنا امانه عليكم لو حد يقدر يساعدني او يعرف حد يقدر يساعدني يكون له جزيل الشكر وده حساب لي لجمع تبرع بسبب ان الحساب الخاص بي داخلي ليس خارجي https://airtm.me/mrtawil2025